Vilken Påsklov? + SUM-Konferensen

Påsklovet har gått så fort xD vill bara spola tillbaka tiden! Det bästa som hänt denna veckan var iaf Sum-konferensen! Det knäckte allt. Som sagt lovet gick jätte fort och det känns inte som om man har haft ett lov, det är därför rubriken får heta så... xD



Här är en bild från konferensen (Från förra året) temat var då Tawhid.
I år var temat Mohamed vår förebild och stolthet.


Man fick många nya vänner, och detta var den bästa konferensen jag har varit på någonsin, får InshALLAH inte missa nästa år då jag planerar på att vara volontär!!

Kommentarer
Postat av: amanda

MashaAllah.. det behövs många voluntärer tror jag! Det är bra! Du måste lära mig mer av de du fick lära dig!

Salam Aleikum!

2009-04-22 @ 02:14:10
URL: http://apg.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.egyptfotboll.blogg.se



Hur gammal är du?

Okej hoppas du får åka till Egypten då ändå.

Ja klart jag älskar mitt land;)

2009-08-10 @ 15:29:07
URL: http://sirapsungarna.blogg.se/yazzasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0